Jump to content

Kut prepaljenja, stroboskop, razlike


Recommended Posts

Kod frenda koji ima stroboskop mi podesimo pretpaljenje na 6°, kako i treba biti. Odem ja u Sopic (suzuki servis) i kod njih ispadne da je na 0° i stave oni na 6°. Nakon toga mi auto ide losije i ler je los, cesto previsok.

 

E sad, stvar je u tome da to nije prvi put. Prije nekih godinu dana mi je jedan mehanicar (ovim putem bi mu majku pozdravio) isto stavio na 6°, a u Sopicu nakon toga ispalo da je stavljeno na 12°. Lud jebe zbunjenog :lol:

 

Po ovom kako se ponasa auto mi se cini da su sad u Sopicu krivo podesili (6 previse, morali napred jos 6). No prije godinu dana je bila suprotna stvar kad su kao morali vratit za 6.

 

Zanima me jel netko zna zasto dolazi do tih razlika u "mjerenju" i jel tko kad naisao na nesto slicno? Jel to mozda do razlicitih (neispravnih) stroboskopa ili cega vec?

 

I gdje da odem provjerit paljenje a da je sigurno "dobro" :doh:

 

BTW jebo Sopic. Postelali mi auto tako da slabije ide i da je ler u kurcu. I za to uzeli 100kn :doh:

Link to comment
Share on other sites

nije suzuki al mislim da je isto

ja sam kupio si taj strobo pistolj i rikto paljenje

znam da je iznad zamasnjaka bila plocica s oznakama stupnjeva , a na zamasnjaku crtica kad spojis strobo on blicne bas kad je ta crtica vidljiva i onda mices razvodnik dok ne dode na odredene stupnjeve

 

 

 

e sada jedan stari majstor mi je reko kad to radim trebam vidit tvornicke podatke na koliko okretaja na leru treba biti stupnjeva

znaci nije isto na 850 i na 1000

i onda se frgic podesi okretaji se dobe u taj rang koji treba biti i ponovo provjeri

i to je to

 

e sada ako su pomakli ler i nariktali sam onda nije ni cudo da nije ok

Link to comment
Share on other sites

Ili imas ludu kombinaciju kao Toyota da koliko god ga ti stelao tako mehanicki na stroboskop, ECU ce ga uvijek vratiti nazad na prijasnje postavljen kut :)

I paljenje jedino mozes stelati ako ECU prvo natjeras u dijagnosticki mod. :D

Link to comment
Share on other sites

Naravno. Premosti se nes u jednom konektoru ili se stavi "dijagnosticki osigurac" da bi to izbjegao

 

E onda netko od svih njih nije to napravio.. ;)

Jer i mjeriti paljenje bi trebao u diagnostickom modu ne samo stelati.. :)

Link to comment
Share on other sites

A gle sad ovo. Ti riktaš 6 stupnjeva prije gornje mrtve točke. Znači advansirao si 6 stupnjeva.

 

U mapama paljenja imaš brojeve od 0 do recimo 30 u VEMS postavkama. To znači da je veći broj ranije od GMT, a 0 znači točno na GMT? Naravno što je ranije, do određene granice imaš sve više snage do točke maksimalnog momenta. Nakon toga samo ubijaš klipnjače a nema više snage no može se pojaviti knock... Right?

Link to comment
Share on other sites

Ili imas ludu kombinaciju kao Toyota da koliko god ga ti stelao tako mehanicki na stroboskop, ECU ce ga uvijek vratiti nazad na prijasnje postavljen kut :)

 

 

Swift 1.3 GTi se ponaša upravo kao Toyota (znam iz vlastitog iskustva-okreneš razvodnik,ovaj uvijek vrati kut paljenja na zadanu vrijednost).

Link to comment
Share on other sites

To se dogada AKO ne premostis u tom konektoru ili ubodes osigurac za dijagnostiku. Paljenje se zato mora stelat tako. Inace nema smisla naravno.

 

Aj kad vec pisemo... Kad je spustena glava tj povecana kompresija... Onda bi trebalo malo retardirat paljenje, ne? Koliko, onako okvirno?

Link to comment
Share on other sites

 

Aj kad vec pisemo... Kad je spustena glava tj povecana kompresija... Onda bi trebalo malo retardirat paljenje, ne? Koliko, onako okvirno?

 

tolko dok moment u toj tocki rada ne pocne stagnirati ili auto knockati.

ak neznas sam kolko ne diraj nista.... sjebat ces nesto.

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam vise onako okvirno mozda ako tko iz prakse zna. Koliko sam shvatio na Swiftu se ni ne moze puno spustit glava, mozda 1-2mm. Pa koliko to poveca kompresiju i koliko bi se onda trebalo retardirat paljenje. Tipa 1° ili 4° :lol:

Link to comment
Share on other sites

tolko dok moment u toj tocki rada ne pocne stagnirati ili auto knockati.

ak neznas sam kolko ne diraj nista.... sjebat ces nesto.

 

Mica, zar se knockovi ne pojave kad previše advansiraš paljenje? Retardacijom paljenje približavaš GMT i smanjuješ mogućnost ikakvog knockanja i smanjuješ snagu motora...

 

A advansiranjem (odmicanjem paljenja dalje od GMT), paljenje bude ranije, imaš više snage, i može doći do pojave knocka..

Link to comment
Share on other sites

Mica, zar se knockovi ne pojave kad previše advansiraš paljenje? Retardacijom paljenje približavaš GMT i smanjuješ mogućnost ikakvog knockanja i smanjuješ snagu motora...

 

A advansiranjem (odmicanjem paljenja dalje od GMT), paljenje bude ranije, imaš više snage, i može doći do pojave knocka..

 

da je ,nisam previse citao kaj je napisao , samo sam htio rec da ne dira ak nezna

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...