Jump to content

kako mjeriti brzine kotača? Koji algoritam?


Recommended Posts

Tu se vidi koliko su motori na benzin smeća, najebeš se ko isus da to radi. A zamislite tek kako je motor iz nule napravit. Tisuće dijelova i parametara. Elektrika rulz :)

 

Ma je, Mica (kako bi Đi rekao :D ), ali baterije su nažalost još uvijek prilično slaba točka.

Fakat je za popizdit kad čovjek vidi koliko se malo napravilo po tom pitanju. Sve su to varijacije na temu, od onih prvih baterija od prije 30 godina koje su znale iscuriti nakon par tjedana pa do ovih sadašnjih Li-ion igrački koje u osnovi nisu bitno bolje. Nažalost, nikako da se rodi neki genijalac koji će po tom pitanju napraviti istinski fundamentalni pomak naprijed.

 

No, u svakom slučaju, elektrika nema alternative u (skoroj) budućnosti.. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 431
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Kod metode pokusaja promosaja je problem sto traje i traje i jos traje :).

 

Uvidom u Đijev slučaj vidimo da trajanje nije jedini problem - ima tu npr. i priličan broj promašaja.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

zvuk se lako riješi:cool:

 

Baš sam čitao neki članak na tu temu gdje se tip raspisao o potrebi generiranja zvuka u el. auta ne samo radi gušta (Ferrari auspuh i to) nego i radi sigurnosti u prometu, jer autio dojuri u velikoj brzini a puno je tiši pa je ozbiljno narušena sigurnost pješaka, posebno djece..

Link to comment
Share on other sites

imho na 3000rpm imas premalo advanca, nije ti problem paljenje, nego tablice benzina i moguce tablice za motorcic ler gasa.

 

Vjeruj mi to je super kod turbaka. Taman brže zavrti turbinu, i kratko ostane u vakuumu.. :thumbsup:

 

Nego, daj mi pošalji najsvježiji konfig od benge da malo usporedim tablice.. :)

 

Baš sam čitao neki članak na tu temu gdje se tip raspisao o potrebi generiranja zvuka u el. auta ne samo radi gušta (Ferrari auspuh i to) nego i radi sigurnosti u prometu, jer autio dojuri u velikoj brzini a puno je tiši pa je ozbiljno narušena sigurnost pješaka, posebno djece..

 

Kod mene to nije problem... Kad auto uđe u boost, svi skaču ko mačke po ulici kad im doletavam... :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Osim što me jebe paljenje na hladno na benzin, ja sam sasvim zadovoljan sa vemsom... Sad radi savršeno na plin, mrvicu lošije na benzin (osim postvki za coldenrichment ili koji već kurac :frusty:)...

 

Koju ver. fw-a imaš? Da li teško pali, da li se ugasi nakon što upali i kako ti prima gas na hladno?

Link to comment
Share on other sites

Koju ver. fw-a imaš? Da li teško pali, da li se ugasi nakon što upali i kako ti prima gas na hladno?

 

Pali čak ok... No kad se upali, nakon 4 sekunde se ugasi... I tako nekoliko puta...

 

Jako teško prima gas kad je hladan... Izlad 50st CLT-a počne raditi sve bolje i bolje...

 

Zanimljivo na plin nema tih problema... :drink: (1.1.70?)

Link to comment
Share on other sites

Pali čak ok... No kad se upali, nakon 4 sekunde se ugasi... I tako nekoliko puta...

 

Jako teško prima gas kad je hladan... Izlad 50st CLT-a počne raditi sve bolje i bolje...

 

Zanimljivo na plin nema tih problema... :drink: (1.1.70?)

Onda povećavaj afterstart vrijednost sve dok ne ostane raditi na leru bez gašenja. A za primanje gasa se treba igrati sa cold acc enrichment vrijednostima, vjerojatno trebaš dodati benzina.

Link to comment
Share on other sites

Ja nemam ono grijanje zaklopke..

 

Znači tu je zajeb. Benzin se ne ishlapi..

 

pa ne ubrizgavas benzin prije zaklopke. Nije u tome problem.

 

Samo sam htio reci da plin nema problem s tim.

 

Prvo sto trebas napraviti je savrsenu mapu na toplo. Znaci na tim okretajima(pogotovo niski okretaji) i opterecenjima treba sve biti kak treba. Onda mozes tek dalje.

Link to comment
Share on other sites

Onda povećavaj afterstart vrijednost sve dok ne ostane raditi na leru bez gašenja. A za primanje gasa se treba igrati sa cold acc enrichment vrijednostima, vjerojatno trebaš dodati benzina.

 

Stavim ja 20sec after start i dodam 500rpm pod after start, no govno se ugasi pod after startom... :rofl: A crni dim iz auspuha... Tako da mi je to malo nelogično...

 

PWM bude oko 1.5-1.6ms, i onda se počne gasiti i onda ga VEMS zalije sa 3.5ms... :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Stavim ja 20sec after start i dodam 500rpm pod after start, no govno se ugasi pod after startom... :rofl: A crni dim iz auspuha... Tako da mi je to malo nelogično...

 

PWM bude oko 1.5-1.6ms, i onda se počne gasiti i onda ga VEMS zalije sa 3.5ms... :rofl:

Onda ti definitivno nevalja VE tablica na toplo. Prvo to podesi jer bez toga ne budeš nikada složio rad motora na hladno.

Link to comment
Share on other sites

 

Da barem Alfa, Hic, i ostali žele iskreno priznati koliko su motora sjebali učenjem, bila bi ista stvar... ;)

 

 

 

Uf, Đi - Dominik, Hic, Alfa, .. ti ljudi su profići. Svima je jasno da tko radi taj i griješi, pa se to vjerojatno ponekad desi i njima.

 

Međutim uspoređivati se s njima je dosta hrabro (da ne velim drugu riječ).. :no2:

Link to comment
Share on other sites

Ali dobro radi na toplo u leru... Psmtr!

 

Znači onda mi očito fali benge... Ja sam mislio da zaljeva je crno dimi... To očito dimi crno kad se počne boriti protiv gašenja... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Uf, Đi - Dominik, Hic, Alfa, .. ti ljudi su profići. Svima je jasno da tko radi taj i griješi, pa se to vjerojatno ponekad desi i njima.

 

Međutim uspoređivati se s njima je dosta hrabro (da ne velim drugu riječ).. :no2:

 

Što dijeli profesionalce od amatera? Evo recimo radio amateri nikad ne postanu profesionalci, a mogu biti vrlo profesionalni u svom hobiju...

 

Druga stvar je iskustvo.. No i amater može imati iskustva... A treća stvar je umjetnost... Experti koji posao dovedu do savršenstva su umjetnici... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Možda ti na toplo dobro radi jer imaš EGO korekciju upaljenu, no to i dalje ne znači da ti je VE tablica dobra.

 

T, ako se Ego vrti oko 100, onda znači da je VE dobar... ;)

 

Ono što sam primijetio je da recimo na vlažan zrak i hladan zrak, ego je malo drukčiji nego kad je vruće... Kako je to moguće? :drink:

 

Znači ako naštimam tablicu na hladno, biti će siromašna na vruće ili obrnuto...

Link to comment
Share on other sites

Što dijeli profesionalce od amatera?

 

Profesionalci teško pogriješe zato kaj moraju živjeti od toga kaj delaju.

 

Amateri teško pogode zato kaj ne moraju živjeti od toga kaj delaju - to im je hobi a zapravo su profesionalci u nečemu drugom, u čemu također teško pogriješe.

 

Simple as that.. :)

Link to comment
Share on other sites

ler na toplo i na hladno ti nije ista tocka. Da nisi mozda napravi rupe/brijegove u VE tablici.

Znaci ponavljam u svim rezima mora tablica na toplo biti dobra.

 

Normalno je dok je zrak vlazan da treba manje benzina, vlaka zauzima volumen u zraku. Zato kupis senzor vlage i koristis anytrim tablicu.

 

A ako ti s razlicitim temp zraka ne radi isto, onda je vrlo vjerovatno problem u tablici za korekciju goriva ovisno temp usisnog zraka.

 

btw da ti s 1.6ms dimi crno, neznam bas da je to od benzina ili neceg drugog. 1.6ms je dosta uzak puls za hladan motor za 660cc injektore. Meni na 900cc je veci.

Link to comment
Share on other sites

T, ako se Ego vrti oko 100, onda znači da je VE dobar... ;)

 

Ono što sam primijetio je da recimo na vlažan zrak i hladan zrak, ego je malo drukčiji nego kad je vruće... Kako je to moguće? :drink:

 

Znači ako naštimam tablicu na hladno, biti će siromašna na vruće ili obrnuto...

Zato postoji MAT korkecijska tablica. Na leru na 30-ak i više stupnjeva treba dodati par posto goriva.

Link to comment
Share on other sites

ler na toplo i na hladno ti nije ista tocka. Da nisi mozda napravi rupe/brijegove u VE tablici.

Znaci ponavljam u svim rezima mora tablica na toplo biti dobra.

 

Normalno je dok je zrak vlazan da treba manje benzina, vlaka zauzima volumen u zraku. Zato kupis senzor vlage i koristis anytrim tablicu.

 

A ako ti s razlicitim temp zraka ne radi isto, onda je vrlo vjerovatno problem u tablici za korekciju goriva ovisno temp usisnog zraka.

 

btw da ti s 1.6ms dimi crno, neznam bas da je to od benzina ili neceg drugog. 1.6ms je dosta uzak puls za hladan motor za 660cc injektore. Meni na 900cc je veci.

 

Meni je 1.5ms u leru kad je topal... I radi super.. Crno dimi kad digne PWM na 3.5ms prije nego se ugasi...

 

Daj mi info za senzor vlage... Jel ti t koristiš?

 

 

Zato postoji MAT korkecijska tablica. Na leru na 30-ak i više stupnjeva treba dodati par posto goriva.

 

Da, uvjeren sam da imaš greški u korekcijskim tablicama...

 

Ajde, bacite mi te korekcijske tablice da ih usporedim...

Link to comment
Share on other sites

ler na toplo i na hladno ti nije ista tocka. Da nisi mozda napravi rupe/brijegove u VE tablici.

Znaci ponavljam u svim rezima mora tablica na toplo biti dobra.

 

Normalno je dok je zrak vlazan da treba manje benzina, vlaka zauzima volumen u zraku. Zato kupis senzor vlage i koristis anytrim tablicu.

 

A ako ti s razlicitim temp zraka ne radi isto, onda je vrlo vjerovatno problem u tablici za korekciju goriva ovisno temp usisnog zraka.

 

btw da ti s 1.6ms dimi crno, neznam bas da je to od benzina ili neceg drugog. 1.6ms je dosta uzak puls za hladan motor za 660cc injektore. Meni na 900cc je veci.

 

vlaga zauzima volumen, a vlaga kojim masenim udjelom u svom volumenu sadrzi kisik a kojem suhi zrak ?????

 

1,6 na 660cc nece dimit crno, tu si u pravu

 

o paljenju i ovoj tablici za kosilice nemam rijeci :notworthy::notworthy::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Announcements


×
×
  • Create New...