StankecE30 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 (edited) 2 pelepelezg, jasno je da sve treba imati što manju masu, uključujući i zamašnjak, jer nećeš očekivati da nabrijani auto bude ugodan i bez trzaja, nećeš kretati na temelju energije akumulirane u teškom vrtećem zamašnjaku, nego ćeš snagu za pokretanje dozirati gasom i pokretati masu auta pri nekim nekim višim okretajima gdje će biti velika snaga i moment motora. a ova cijela priča itekako ima veze jer mase moraju biti međusobno uparene prema točnoj matematici... možda se nekima koji slaganje motora doživljavaju poput lego kockica ovo čini kao pretjerivanje, ali sva ljepota i jest u preciznosti jer, za boga miloga, pa cilj je stvoriti što više energije a ne ju bacati u nepotrebne vibracije koje su čisti gubitak i umaranje komponenti... sretno s slaganjem! Edited January 8, 2013 by StankecE30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
woo Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 ajd da i ja probam jedan pametan napisati i sad recimo da sam ja jedan od onih majstora kojima je normalno skinut 2 mm čela klipa, uzet brusilicu i skinut pola radilice itd, znači složim si motor kak mislim da je dobro. kak i ko to sve može izbalansirati? kak se to radi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josey Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 a ti jos nisi razradio motor, pa sto se onda sekiras sto i kako? i da ti odgovorim na pitanje, pretpostavimo da nitko nije dovoljno glup da fleksericom skida masu sa radilice (al pretpostavka je majka svih zajeba, zar ne) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeljko_M Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Lol, Kako sam samo čekao da se spomenu i druge konfiguracije izuzev 4 cilindra. Meni je baš fino s 5 cilindara, ako niš zvuk je puno bolji Link to comment Share on other sites More sharing options...
fire Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 2 pelepelezg, jasno je da sve treba imati što manju masu, uključujući i zamašnjak, jer nećeš očekivati da nabrijani auto bude ugodan i bez trzaja, nećeš kretati na temelju energije akumulirane u teškom vrtećem zamašnjaku, nego ćeš snagu za pokretanje dozirati gasom i pokretati masu auta pri nekim nekim višim okretajima gdje će biti velika snaga i moment motora. a ova cijela priča itekako ima veze jer mase moraju biti međusobno uparene prema točnoj matematici... možda se nekima koji slaganje motora doživljavaju poput lego kockica ovo čini kao pretjerivanje, ali sva ljepota i jest u preciznosti jer, za boga miloga, pa cilj je stvoriti što više energije a ne ju bacati u nepotrebne vibracije koje su čisti gubitak i umaranje komponenti... sretno s slaganjem! Ali ti je stvar da s akumuliranom energijom mozes bolje krenuti jer mozes krenuti s nizih okretaja i imat ces manje proklizavanja. Cesto se na drag racu autim s laganim zamasnjakom zna dogoditi da auto ugasi(padnu okretaji ispod 300rpm i gotovo). A turob motor tak i onak je poslije prejak za prvu brzinu na fwd, pa mu to spremanje energije cak pomaze za trakciju(ne izvrti samo tako). Npr ovo se dogodi kada krece auto s 7000rpm s laganim zamasnjakom, u prevodu kurac start Kada krece s 5500rpm se ugasi motor. Danijel je u svom imao olaksanu radilicu, remenice, zamasnjak i nije nikako mogao startati. Sada je serijska radilica, remenice ... i start je znacajno bolji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brane Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 ajd da i ja probam jedan pametan napisati i sad recimo da sam ja jedan od onih majstora kojima je normalno skinut 2 mm čela klipa, uzet brusilicu i skinut pola radilice itd, znači složim si motor kak mislim da je dobro. kak i ko to sve može izbalansirati? kak se to radi? Balansirati mogu ja, u našoj firmi se bavimo takvim stvarima. Kod rednih i boxer motora 4 i 6 cilindara, stvar je, ajmo reći jednostavnija jer sama izvedba radilice je takva da se sile kod rada motora poništavaju same po sebi, pa se takva radilica balansira sama, bez ikakvih utega na sebi (tzv. bobweight-i). Kod svih V-motora, motora sa 2, 3, 5 i dr. cilindara se radilice obavezno balansiraju sa utezima koji se montiraju na mjesta letećih ležajeva (to su ti bobweight-i), a njihova masa ovisi o masi pojedinih djelova motora (klip, mali i veliki dio klipnjače, ležajevi, karike, bolcna, osigurači, ulje itd...). Mi možemo balansirati i takve radilice Link to comment Share on other sites More sharing options...
entuzijast Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ako se smijem ubaciti, budući se spominju bokser motori, baš me to zanimalo, zašto se meni Subaru u leru ziba, ako je u boksera sve tako ujednačeno? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fire Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ako se smijem ubaciti, budući se spominju bokser motori, baš me to zanimalo, zašto se meni Subaru u leru ziba, ako je u boksera sve tako ujednačeno? Jer ti cilindri ne rade jednako. Link to comment Share on other sites More sharing options...
entuzijast Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Šta to znači?...različite kompresije? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fire Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Šta to znači?...različite kompresije? Moze svasta biti, razlicita kompresija, zastopane dizne, kabel probija, ventili ne dihtaju, grana razlicisto zastopana ... Ma uzroka preko 20 valjda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Čuo sam od dosta vlasnika Alfa i Subarua da im se motor "ziba" a sve radi ok. Na vw bubi nikada nisam imao takav osjećaj, ali volim zvuk boxera, naročito aircooled naturpijanog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 nema alfe koja ima nastelane frge kak spada :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiatuno Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Ali ti je stvar da s akumuliranom energijom mozes bolje krenuti jer mozes krenuti s nizih okretaja i imat ces manje proklizavanja. Cesto se na drag racu autim s laganim zamasnjakom zna dogoditi da auto ugasi(padnu okretaji ispod 300rpm i gotovo). A turob motor tak i onak je poslije prejak za prvu brzinu na fwd, pa mu to spremanje energije cak pomaze za trakciju(ne izvrti samo tako). Npr ovo se dogodi kada krece auto s 7000rpm s laganim zamasnjakom, u prevodu kurac start Kada krece s 5500rpm se ugasi motor. Danijel je u svom imao olaksanu radilicu, remenice, zamasnjak i nije nikako mogao startati. Sada je serijska radilica, remenice ... i start je znacajno bolji. neznam ja sam na fwd atmu kretao sa vecih okretaja bez ikakvog proklizavanja sa svim dijetalnim dijelovima u motoru kad zavrsim granu cu napravit kretanje sa fwd turbom ove price da ne radi auto na leru su vam smjesne sa svim ekstra laganim dijelovima u motoru i 324° bregastom sa velikim preklopom auto radi na leru ko i svaki serijski ako se vec ne dobije kad se olaksa radilica, kad se olaksa i napravi knif oblik sigurno se gubi manje snage jer se smanji trenje koje se inace događa kad radilica prolazi kroz ulje Link to comment Share on other sites More sharing options...
ND4SPD Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 a da ne govorimo da je izračun za svaku konfiguraciju potpuno drugačiji redni 4 cilindra je drek, redni sa 6 gotovo da i ne vibrira za ljudsko osjećanje vibracija, v12 ne vibrira, bokser sa 6 je apsolutno savršen, neke nećemo spominjati, a ostali su drek na kvadrat... Kad ste vec krenuli s vibracijama, redni sestak, bokser, V8, V10, V12 rulaju... Naravno i wankel ako cemo ga staviti u usporedbu... Ima nesto o tome i na linku: http://www.autozine.org/technical_school/engine/smooth1.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
fire Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 I kolko si imao 60feet s tim kretanjem? BTW nitko ne kaze da ler nemoze biti na 800rpm, ali osjecas svako paljenje smijese s laganim zamasnjakom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hic Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 neznam ja sam na fwd atmu kretao sa vecih okretaja bez ikakvog proklizavanja sa svim dijetalnim dijelovima u motorukad zavrsim granu cu napravit kretanje sa fwd turbom ove price da ne radi auto na leru su vam smjesne sa svim ekstra laganim dijelovima u motoru i 324° bregastom sa velikim preklopom auto radi na leru ko i svaki serijski ako se vec ne dobije kad se olaksa radilica, kad se olaksa i napravi knif oblik sigurno se gubi manje snage jer se smanji trenje koje se inace događa kad radilica prolazi kroz ulje Samo mala digresija: radilica NE prolazi kroz ulje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hic Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 I kolko si imao 60feet s tim kretanjem?BTW nitko ne kaze da ler nemoze biti na 800rpm, ali osjecas svako paljenje smijese s laganim zamasnjakom. Molim te ne pricaj gluposti. Imam barem 25 automobila koji rade mirnije od tvornickig auta, a zamisli, svi sa laganim zamasnjacima. Pricas gluposti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmo Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 (edited) 4G63T motor iz eclipse, originalni zamasnjak 8.6kg, fidanzin alu zamasnjak 3.5 kg. Ler mi je na oko 650.. Razlika nebo i zemlja od originala.. Malo brze treba jedino saltat jer brze padaju i okretaji bez gasa posto je laksi zamasnjak. Sto se tice vibracija, nista jace vibracije ne osjecam, cak su i balans stange izvadjene iz motora. I alu remenica na radilci je takodjer gore koja je duplo laksa od originalne. Edited January 10, 2013 by Gizmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josey Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 neznam ja sam na fwd atmu kretao sa vecih okretaja bez ikakvog proklizavanja sa svim dijetalnim dijelovima u motorukad zavrsim granu cu napravit kretanje sa fwd turbom ove price da ne radi auto na leru su vam smjesne sa svim ekstra laganim dijelovima u motoru i 324° bregastom sa velikim preklopom auto radi na leru ko i svaki serijski ako se vec ne dobije kad se olaksa radilica, kad se olaksa i napravi knif oblik sigurno se gubi manje snage jer se smanji trenje koje se inace događa kad radilica prolazi kroz ulje a gle, neke stvari strucnjacima nemos objasnit... referirat cu se opet na svoj post #27 iz ove teme, 2kg zamasnjak, aluminijske klipnjace, ajme bregaste (oce rec duration, lift, overlap ogroman) na startu se ne gusi a auto je awd i tezak je 60 ft za hr staze dobar 1.6x ler normalan ne osjeca se svako "paljenje smjese" al jbg, ovo je forum pa svak moze bit strucnjak i uvik je nesto drugo krivo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Molim te ne pricaj gluposti. Imam barem 25 automobila koji rade mirnije od tvornickig auta, a zamisli, svi sa laganim zamasnjacima. Pricas gluposti. Potvrdio bi ovu izjavu. Frend na 2332ccm motoru u crvenoj topchop vw bubi ima ler gas na oko 900 o/min ako se ne varam, a zamašnjak je mislim olakšan na nekih 3,5 kg. Eventualno Kimi to može potvrditi jer je on to i slagao. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vucko Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 (edited) Na turbaku fakat nema smisla olakšavanje zamašnjaka,osobito pretjerano. Na NA recimo civicu sam imao umjesto 8.5kg serijale fidanzu mjerenu 3.8kg...razlika se je osječala i to minimalna recimo kod kočenja motorom. Kod ubrzavanja se normalno osjeti puno bolje razvrtavanje,sa standard zamašnjakom su mi oretaji kod šaltanja padali na 5100,sa fidanzom cca 4900 i kod starta nikakvih problema nije bilo. Pošto civic ima najefikasniji start uz malo proklizavanja pogonskih te kad ulovi prvu šaltaš,sa laganim zamašnjakom je proklizavao manje i krace te ubrzavao bolje Puno življi karakter je imao,eventualno četvrta na dodavanje gasa je bio zeru slabiji pošto je ipak zamašnjak samo spremnik kinetičke energije to je i logično Mogu komotno reci da se na NA više dobije nego izgubi,dok za turba ne bi mogao reci da ima tako nešto smisla. Ler sa 8.5 vs 3kg po meni identičan 850okr zanemarite samo grafove http://www.vm-racing.com/magento/news/uzrokuje-li-olaksani-zamasnjak-gubitak-momenta/ Edited January 10, 2013 by Vucko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hic Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Odavno sam vam napisao: Stavite 450kg zamasnjak i vozite se besplatno. Samo ga zavrtite i on spremi energije za 2 dana djabe voznje. To morate prodat proki pronalazacu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZOD Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 hahaha kakvi postova ima Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelepelezg Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 ova tema uopce nije o olaksavanju orginalne radilice i zamasnjaka, a svi pricaju samo o tome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 (edited) Odavno sam vam napisao: Stavite 450kg zamasnjak i vozite se besplatno. Samo ga zavrtite i on spremi energije za 2 dana djabe voznje. To morate prodat proki pronalazacu! :lol::lol:, a tek kad nam otkrije da 2+2 nisu 4 ...... bas radi na tom doktoratu s G-jem jel mi netko od tih silnih strucnjaka moze odgovoriti kad se ta energija pohranjena u zamasnjak oduzeta kotacu vrati na utrci od 402m ? i vozac obicno zeli svu energiju koju prenosi na podlogu imati pod kontorlom pedale gasa ili kocnice a ne zamasnjaka, tak da je los start krivnja slabog vozaca i strucnog mu inzenjera ...... :rofl::rofl: Edited January 10, 2013 by Dominik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now