1.8 t aeb

Ja imam 1.8t 190ks (BEX) i vec par godina livam mobil super 3000 5w-40. Za sada nikakvih problema. Svjecice koristim NGK BKR7E s tim da je auto isto na plinu. Mjenjam ih svako nekih 20k km.

Ukoliko se vozi na plin da li su dovoljne serijske svjecice ili treba gledati nesto posebno?

Do sad sam bio na mobil 5w50, a sad sam isprobao Fuchs titan pro s 5w40

Svjećice bkr7e po ljeti a po zimi bkr6e

Mijenjam svakih 10-15k kad i ulje

Isto tako na plin, 50k+ km u godinu i pol bez problema

U serijalu toči neko 5w40 i nemaš brige

Ja imam 1.8t 190ks (BEX) i vec par godina livam mobil super 3000 5w-40. Za sada nikakvih problema. Svjecice koristim NGK BKR7E s tim da je auto isto na plinu. Mjenjam ih svako nekih 20k km.

Ja sam isto ARY na Mobilu zadnje 3 godine :)

Hvala na slici , eto po slice n80 vrntil pruge ventil , zasto je ako netko mozda zna

Vapors from the fuel tank are collected in the carbon canister. The N80 valve is used to regulate the flow of fuel vapors that are drawn into the intake manifold from the carbon canister. The N80 valve is operated by the ECU and is controlled by a duty cycle. The duty cycle will vary depending on engine temperature, oxygen sensor signal, load and speed. When the engine is off, a check valve stops the flow of vapors from entering the engine. This keeps the fuel vapors from entering the intake manifold and causing a rich mixture on restart.

If power to the N80 valve is interrupted or cut off completely when the engine is running, vacuum from the engine will open the check valve to allow tank ventilation.