F1:abu dhabi-završnica formule1

KA2001MR

• Replies 239
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

i ti dar engleskog jezika

promašio jedno slovo, ajde evo nasladi se sa time...radim nesto pametno usput dok citam ove tvoje gluposti...ali evo ispravio sam da ti bude lakse...:lol:

Ali definitivno imam vise dara za međuljudsku komunikaciju i poštovanjem prema drugima od tebe koji si na razini onog lika tamo u jednoj špilji blizu tebe...:doh:

Mogu ti poslat kartu di se nalazi pa da se ono vidite i izmijenite iskustva i mišljenja... :rofl:

Super si mi zabava skroz...:cheer:

al moj rosni pupoljak uredno odradi svoje duznosti, jos uvijek je s krutoscu u debelom faktoru sigurnosti

Ali godine ipak nisi rekao, ha? :lol:

P.S. moram priznati da nisam tako CeeDee-a doživio. Uostalom, i ja sam stao na "njegovu" stranu jer su mi oni "stari" vozači i utrke bili bitno zanimljiviji od ovih današnjih sterilnih vozača i bezveznih utrka bez pravog gušta, bez obzira kaj ovi danas voze bolje i brže bolide.

Ne vidim međutim zakaj bi radi toga CeeDee-a (a po toj logici i mene) proglasili jugonostalgičarem. Ovo je auto forum, tako da bolje da politiku ostavimo van njega, a ako netko od ekipe s foruma i žali za "dobrim starim vremenima" - to je njegova privatna stvar, i takva neka i ostane..

Ali godine ipak nisi rekao, ha? :lol:

P.S. moram priznati da nisam tako CeeDee-a doživio. Uostalom, i ja sam stao na "njegovu" stranu jer su mi oni "stari" vozači i utrke bili bitno zanimljiviji od ovih današnjih sterilnih vozača i bezveznih utrka bez pravog gušta, bez obzira kaj ovi danas voze bolje i brže bolide.

Ne vidim međutim zakaj bi radi toga CeeDee-a (a po toj logici i mene) proglasili jugonostalgičarem. Ovo je auto forum, tako da bolje da politiku ostavimo van njega, a ako netko od ekipe s foruma i žali za "dobrim starim vremenima" - to je njegova privatna stvar, i takva neka i ostane..

Nisi ti mogao bolje sastavit :thumbsup:

2 dominik, objasni im molim te da krutost stapa opada sa duljinom.

dakle decki svi koji imate velikog dugog, mlohav vam je !

a i bilo bi u redu stavit godine u profil, da znam jel pricam sa kovom koji ima 46 i ocito se zajebaje ili sa klincem od 18 god koji je nadobudan...

evo

12.3 Wheel material:

Wheels must be made from an homogeneous metallic material with a minimum density of 1.74g/cmUPU3UPU at 20°C.

The use of magnesium M18430 is forbidden.

12.4 Wheel dimensions :

12.4.1 Complete wheel width must lie between 305mm and 355mm when fitted to the front of the car and between 365mm and 380mm when fitted to the rear.

12.4.2 Complete wheel diameter must not exceed 660mm when fitted with dry-weather tyres or 670mm when fitted with wet weather tyres.

12.4.3 Complete wheel width and diameter will be measured horizontally at axle height, with the wheel held in a vertical position and when fitted with new tyres inflated to 1.4 bar.

12.4.4 Wheel dimensions and geometry must comply with the following specifications :

- the minimum wheel thickness is 3.0mm ;

- the minimum bead thickness is 4.0mm (measured from hump to outer edge of the lip) ;

- the ETRTO standard bead profile is prescribed ;

- the tyre mounting widths are 12” (304.8mm +/-0.5mm) front; 13.7” (348.0mm +/-0.5mm) rear ;

- the wheel lip thickness is 9mm (+/-1mm) ;

- the outer lip diameter is 358mm (+/-1mm) ;

- a lip recess of maximum 1.0mm depth between a radius of 165mm and a radius of 173mm from wheel axis is permitted (for wheel branding, logo, part number, etc) ;

- with the exception of the wheel lip, only a single turned profile with a maximum thickness of 8mm is allowed radially outboard of the exclusion zones specified in Article 12.4.5 ;

- the design of the wheel must meet the general requirements of the tyre supplier for the mounting and dismounting of tyres including allowance for sensors and valves ;

- the wheel design cannot be handed between left and right designs.

U12.4.5U UNo wheel material is permitted in the following exclusion zones :

- A concentric cylinder of diameter 305mm and length 115mm positioned with its inner face lying in the same plane as the inboard face of the front wheel ;

- A concentric cylinder of diameter 305mm and length 25mm positioned with its outer face lying in the same plane as the outboard face of the front wheel ;

- A concentric cylinder of diameter 305mm and length 100mm positioned with its inner face lying in the same plane as the inboard face of the rear wheel ;

- A concentric cylinder of diameter 305mm and length 30mm positioned with its outer face lying in the same plane as the outboard face of the rear wheel.

ne vjerujem nekako da je pustalo zrak, vj je felga bila izdeformirana i tresla kao mutava te zezala drzanje, pa odlucili sto prije staviti nove da ih sto manje to usporava, jer bi se u suprotnom vj negdje vec javilo da je tlak bio u kurcu i da su ga zato povukli u box