Jump to content

Daewoo Nubira trza u vožnji


Recommended Posts

U zadnje vrijeme primjećujem da mi auto u vožnji sa malim gasom (1500-2500 okretaja) pri malom opterećenju (ravna cesta) lagano trza. To se ne događa pri kočenju motorom niti pri ubrzavanju, znači samo minimalno opterećenje da se auto kotrlja po ravnom. Ubrzava normalno, ide 190 po satu, troši 7.5 l (ne pri toj brzini:lol:), znači sve normalno, na leru radi mirno, kao i na tim istim brojevima okretaja na mjestu. Nikakva lampica ne svijetli. Svjećice i svi filteri su zamijenjeni prije oko 8 000 km. Ima li tko kakvu ideju? Čega god se dosjetim, nema mi logike jer auto inače radi besprijekorno. Je li moguće da je koji nosač motora otišao? Crijeva i vakuumi u motornom prostoru su pregledani i djeluju ispravno.

Link to comment
Share on other sites

Kablovi nisu baš najnoviji, istina, imaju 80 tkm, ali ne bi li oni prekidali neovisno o režimu rada? Negdje sam našao na netu kako je netko imao točno takav problem na Opelu, spominjao se potenciometar gasa, ali je rasprava stala prije nego se otkrio problem:lol::cice:

Link to comment
Share on other sites

Jel to 1.6 16v? Ako je, rastavi i očisti motorić ler gasa i tijelo leptira. Promijeni kablove i svječice...

 

Evo kablovi vremenom zbog vlage počinju predobro voditi (otpor im se smanjuje) i to onda počne raditi probleme na wasted spark... Been there, done that...

Link to comment
Share on other sites

Evo, kablovi su promijenjeni (168 kn), čisto zato da krenem od potrošnog materijala, i problem ostaje. Leptir je, moglo bi se reći, vrlo čist. Svjećice neću mijenjati jer imaju 8 tkm, mijenjam ih svakih 20 i uvijek su kao nove. Pitao sam za potenciometar gasa, košta 300 kn, i počinjem lagano štedjeti:lol: Pokušat ću ga ispitati ommetrom da vidim da li vrijednosti divljaju.

Link to comment
Share on other sites

Može biti i konektor TPS-a... Ako se dobro sjećam bilo je tako nešto..

 

Skini motorić ler gasa ako nisi, jer se oko njega unutra u rupici nakupi smeća i onda on šteka...

 

I sad se više ne sjećam gdje točno, ali bi ti preporučio da isključiš onaj reciklirajući ventil, kako se zove... :doh:

Link to comment
Share on other sites

Nakon što su promijenjeni kablovi auto definitivno oštrije prima gas:dance3vs1:, čak je i moja žena to primijetila:lol:.

 

Skinut motorić ler gasa, G-u za volju:cheer:, ali znamo da to nije bio problem jer je ler gas uredan. Motorić je gotovo potpuno čist, kao i rupica, toliko da je obrisan krpom i vraćen na mjesto. Ne znam kako se to uopće može zaštopati, zar se vozite bez filtera zraka?

 

Skinut je potenciometar gasa i ispitan vulgaris unimetrom. Ima tri pina, na kombinaciji prva dva na leru ima cca 1280 ohma, kad se "dodaje gas" vrijednost naraste na oko 1300-1310, zatim padne na oko 1290 i onda dalje raste do 4-5-6000, ne znam točno. Taj pad mi je sumnjiv, ne bi li se otpor trebao kontinuirano povećavati? Na kombinaciji druga dva otpor pada, i također ima anomaliju na samom početku. Na trećoj kombinaciji otpor je konstantan. Mijenjati?

Link to comment
Share on other sites

Stavljen novi potenciometar gasa, problem ostaje. Mislim da će neko vrijeme biti kako kaže moj prijatelj električar, "ne diraj lava dok spava":lol::lol::lol: Ionako nitko ne skuži to trzanje osim mene:dance3vs1:

Link to comment
Share on other sites

Ajde napravi vulgaris reset ecua... Skini klemu, stisni kočnicu, pričekaj par minuta, vrati klemu... Ako to već nisi napravio...

 

Plin nemaš? Kad si mijenjao filter zraka? Jesi provjeravao IAT? Onaj otpornik na usinoj cijevi što mjeri temperaturu zraka?

Link to comment
Share on other sites

Napravljen "vulgaris reset" :lol:ECU-a, pomaka nema. No, mjeren je otpor na IAT senzoru i iznosio je oko 1300 ohma, te je lagano rastao. To je izmjereno sada, pri vanjskoj temperaturi oko 12 °C, motor zagrijan. Je li moguće da je temperatura u usisu tolika, prema vašim podacima to bi bilo preko 40 °C? Ja mislim da je moguće, no opet izjeda crvić sumnje. S druge strane, kako neispravnost tog senzora može uzrokovati moj problem? Mislim da mi ne gine odlazak na dijagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problemčić prisutan i dalje. Zvao sam jedan servis u kojem sam bio kad sam kupio auto (i ostavio 7000 kn za servis), uglavnom, dijagnostiku ne radi subotom, auto treba ostati dolje, koliko ima km, kad je što mijenjano i te spike. Ne želim da mi se "napravi veliki servis" a la Marušić i promijeni pola auta da bi se počelo s dijagnostikom, a sve što se mijenja od potrošnog materijala je promijenjeno.

 

Kod prijatelja u Autodati smo pronašli metodu javljanja koda greške pomoću brikanja pinova 1 i 2 i brojenja treptaja check engine lampice. Javlja samo kod 12, da nema okretanja motora (no shit Sherlock, za to mi ne treba dijagnostika pošto je auto ugašen:lol::lol::lol:), i po tome nikakve greške nema.

 

Pitanje je, što uzrokuje trzanje motora, kao da nema goriva ili iskre, a čim se doda gas problem nestane? Što se promijeni, tlak u usisnoj grani, premosti lambda sondu? Ajmo mozgovi, para se baš nema:lol:

Link to comment
Share on other sites

kolko je jako to trokiranje? Mozda je to normalno za taj auto.

Skuzio sam da dosta auto zapravo trokira(u nekim uvjetima) ako previse pazis na te stvari. Npr nova honda civic 1.8 kada das gas(pa kasni), pa das jos(pa onda skuzis da je previse) pa oduzmens pa das uvjek strokira.

Link to comment
Share on other sites

Neznam jel se tps moze stelati.

Meni se dogada na bravu na full min gasu...znaci onih 1mm gasa i onda zna recimo 4ta 60kmh kao malo usporavati pa ubrzavati. Tj kao da sam mu dao gasa, oduzeo gasa. Kao da nije gas u istom polozaju a u biti je.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Čini se da sam riješio većinu teškoća:thumbsup: Napisao sam da su svi vakuumi u redu, to sam i mislio, ali čini se da na MAP senzoru gumeno koljence nije brtvilo najbolje. To koljeno ima s jedne strane promjer rupe oko 3 mm, a s druge oko 6. Lagano je ispucalo izvana, ali nije probušeno. Čak sam ga za svaki slučaj omotao izolir trakom, ali ništa se nije promijenilo. No činilo mi se da je dosta kruto i s malim pukotinama oko rupica, pa sam ga zamijenio kombinacijom dvaju crijeva kao što vidite na slici:

 

pb200001.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Usput sam promijenio sva sumnjiva koljena, ostala su istog promjera na oba kraja. Inače, nema ih nigdje za kupiti, u Tokiću me blijedo gleda, bitno da ima dvomaseni zamašnjak i kuplung za Focusa:drink: Zna li netko gdje bi se moglo nabaviti tih điđa, Rene možda?

 

Nakon zamjene koljena na MAP-u, auto je prestao jako trzati i izgubio se "flat spot", znači mjesto gdje se doda malo gasa, a auto ga ne prima. Ideju za to sam dobio googlajući, naletio sam na neki britanski forum gdje je čovjek imao iste probleme kao i ja, doduše na Lanosu, i problem je bio u toj cjevčici. Još uvijek mi se čini da bi auto mogao raditi "okruglije" na nižim okretajima, no možda sad već pretjerujem (ili je MAP poluispravan:lol::lol:).

 

Kad sam pokusno isključio cjevčicu s MAP-a dok je motor radio, auto se počeo zaletavati na leru, a u vožnji sam imao slične probleme, samo 100x izraženije:lol: I upalila se check engine lampica, znači da radi:lol: Možda bi bilo dobro zamijeniti MAP senzor da dobijem potpuno gladak rad, je li to skup sport? Ili mi teba kakav V12, to radi mirno:lol::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hm, jučer sam pri kretanju s hladnim motorom dobio jedan flat spot:lol:, danas sve OK. Možda su to duhovi. Danas sam iskoristio akciju besplatnog tehničkog pregleda i ekotest mi je beba, ono, lambda na povišenom broju okretaja 1.000 i tako to:punk::punk::punk: Znači da je auto u globalu OK, samo gas!

 

EDIT: Rene, ajde ispitaj pošto bi bila ta koljenca!

Edited by Koko
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...