Jump to content

THP Solutions


Hic

Recommended Posts

zasto bi bio must have?

 

Prvo, moras sve istunirati i izmjeriti da bi uopce znao kaj i kak. Mozda ti uopce ne treba veci kiler (koji najcesce ne pomaze).

 

A najveci problem kod 99,99% ljudi ti je TURBO i GRANA. I od tud 99.99% zagrijavanja/problema. Stock grane i mala ispusna kucista=problem.

 

Meni se Evo9 ne grije preko 82C nakon 5km uzbrdo, sa 700+ks i na benzin, ne na alkohol!!! Sve zahvaljujuci ispuhu.

Link to comment
Share on other sites

problem je taj kaj bu se sigurno pregrijavala...dokazano na stazi deckima kad su išli na tarbo itd..te najveci je problem u ulazu/izlazu..pošto je to prakticki motor iz gtx-a vrat su prebacili od iza naprijed di su bregaste,što je koma za redosljed hlađenja...pa su ga zatim pozicionirali od iza naprijed tojest sa poprecne pozicije motora napravili su prilagodbu za uzduznu poziciju.....bum vise na temi objasnio...

 

da te tu ne OT. evo malo slika da skuzis odprilike zas se đubretarke pregrijavaju ..

 

MX5_Miata_coolant_reroute_zps94b25588.jpg

Link to comment
Share on other sites

whiteline je kit sa dodatnim rupama za štelanje tvrdoce ? te se uzimaju kakve štelajuce bal. štangice i poli za suspenziju...vidim i neke camber platove..daj malo raspisi setup ovjesa/ suspenzije i kočnice :D

 

 

..jebiga malo te gnjavim..al kaj kad tak rijetko prica se o autima na forumu pa me zanima malo...i ubaci jos koju fotku :rolleyes:

Edited by Miataoldschool
Link to comment
Share on other sites

Ovaj auto ima Ohlins DFV ovjes....predobar je, to je sve sto mogu reci. Cvrst, a nema zvuka ili udaranja....ma cudo :D

 

A stange ce ga jos malo ucvrstiti i natjerati preko guzice, umjesto nosa.

 

Ja se najvise veselim kad spicim emtron unutra i svezem ga za dyno....onda pocinje ples :D

 

Vec sada radi super na 1000cc injektore (Bosch), sa 450lph pumpom, ima stock afr na stock ecu. cim napikne 1000km, vraca se iza 8.1. na finish. Emtron i svi senzori, te mozda auspuh kod mileta.

 

Bit ce veselje samo takvo, a zapravo sad kad sam ga stisnuo sam se odusevio na 0.9bara....predobar je za svaki dan. Kao i Iggyev.

Link to comment
Share on other sites

Isti kao evox turbo upgrade MHI. Ulje motul. Uvijek oem filter

 

MHI je zakon, definitivni best buy... Da imam desetku to bi sigurno stavio... U ZG se vec vozi jedna desetka sa MHI i Ohlinsima :)

 

Pitam za filter ulja jer znam da neki stave filtere bez bypass ventila (neki filteri za hidrauliku, veliki su, vire ispod auta, tako da se ne mozes voziti s time), za prvih pola sata na leru...

 

Na ova ulja sam mislio:

 

http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=187&sector=Motorsport

 

http://www.opieoils.co.uk/p-60229-millers-oils-cro-10w-40-competition-running-in-mineral-engine-oil.aspx

 

http://www.royalpurpleconsumer.com/products/royal-purple-break-in-oil/

 

http://www.drivenracingoil.com/dro/products/engine-break-in-and-assembly-oilshtml

 

Sad, da li su to ista ulja kao i nekakvo obicno mineralno... Ne znam, ali moguce da jesu...

 

za ljeto samo nizi termostat, sve ostalo je na micekima i subaruima tip top. Meni se nijedan ne pregrijava. Ako je tuning kako treba, onda nema frke. Rijetko rijetko mijenjam komponente, najcesce vlasnici vide lijepe sjajnes tvari, pa kupuju

:D

 

Koliko znam Impreza STi nema hladnjak ulja serijski, dok EVO ima...

 

Apropo pregrijavanja, isplati se pogledati:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZBGaqLQBnUM

Link to comment
Share on other sites

problem je taj kaj bu se sigurno pregrijavala...dokazano na stazi deckima kad su išli na tarbo itd..te najveci je problem u ulazu/izlazu..pošto je to prakticki motor iz gtx-a vrat su prebacili od iza naprijed di su bregaste,što je koma za redosljed hlađenja...pa su ga zatim pozicionirali od iza naprijed tojest sa poprecne pozicije motora napravili su prilagodbu za uzduznu poziciju.....bum vise na temi objasnio...

 

da te tu ne OT. evo malo slika da skuzis odprilike zas se đubretarke pregrijavaju ..

 

MX5_Miata_coolant_reroute_zps94b25588.jpg

 

Po meni tu nije problem smjestaja motora, nego turbopunjac i uz to i grana koji stvaraju dodatnu toplinu... Zato se naprave otvori na haubi da zrak moze ici van... Mogu za vise detalja pitati frenda iz USA koji se izmedju ostaloga bavi i sa tim preradjenim Miatama...

Link to comment
Share on other sites

Ja imam taj MhI na Domagojevom evoX od valjda mjesec dana od kada je izasao turbo, a i na Sladeovom je bio drugi. Tako da "vec" se vozi je malo sasavo

 

Sto se razrade tice, pola sata na leru je UZAS za razradu motora.

Link to comment
Share on other sites

ND4SPD referirao sam na smjestaj motora zbog toga što je mazda za poprecnu poziciju motora postavila vrat sa zadnje strane motora kao i kod 99% tako polozenih motora..i u tom slucaju to funkcionira bez pregrijavanja..no u razvoju miate kao što rekoh isti je prakticki motor..taj isti motor su zarotirali i postavili ga uzduzno,di je problem nasto da vrat prelazi naprijed,što zbog pristupacnosti termostata,servisiranja.. pa su ga postavili naprijed između remenica od bregastih te time poremetili prvobitni rutnig hlađenja,koji je nedovoljan ako se ide na dodatna opterecenja kao što su turbo,grana,dp...koji to uzrokuju.... velim mozes pitat kompica da ti potvrdi ovo šta govorim a mogu i njemu objasnit nije da izmisljam toplu vodu ,vec pratim korake tunera(949racing,begi,Flyin miata,fmtuned..) koji su to prije mene napravili,razvili,testirali i dokazali da je reroute must have...nebi đabe uzimali 400$ za to :D

 

 

evo i od tunera odgovor :

 

"The Miata's engine was designed for a front wheel drive car then turned 90* lengthwise in the Miata. To make it fit, Mazda's engineers moved the coolant outlet from the rear of the head where it belongs, to the front of the head. As a result of this backwards flow, only a small portion of the total coolant water flow goes around the 4th cylinder at the rear of the head so it runs hotter that the front of the engine. In addition, not all of the heat the engine generates is being fed to the radiator so a much larger radiator must be used even for mildly tuned engines. Even a bone stock first gen Miata will kick on its cooling fans in steady state hot weather highway cruising with the A/C. As soon as you hit the track or add power the OEM routing becomes a major problem no matter how big the radiator or how much venting/ducting you have.

 

The reroute returns the coolant flow path to the correct configuration used before the Miata came along. In addition, the kit retains full functioning of the original system including correct sensor locations for the stock ECU, heater, bypass circuit operation for proper warm-up and cold over-pressure protection. "

 

 

a i jos malo http://coolant-reroute.com/

 

 

 

 

...no da ne OT. sve cu opširnije i bolje prikazati na mojoj temi šta/kako/gdje napraviti za upgrade i sprecavanje pregrijavanja ....

Link to comment
Share on other sites

Da, stvarno mi ovaj strucnjak koji citira manual auta ulijeva povjerenje.....

 

Vidis kako Honda ima break-in od 150 milja....i straight to the track....

 

Kako rekoh, nakon debelo preko 250 motora sastavljenih u 16g djelovanja (ukupno), samo sam par puta imao problem potrosnje ulja (i to je bilo vezano uz neke moje izmisljotine, a ne uz razradu).

 

Svi moji prijatelji, od Ray Halla, Mark Sheada, Scotta Kuhnera, Bena Stradera i da ih dalje ne nabrajam, koriste ISTU metodu za break in, pa sam ju naucio koristiti i ja, te nemam nikakvih problema.

 

Vazno je napomenuti da sve karike koje su npr u Kevinom filmicu NISU iste, kao ni cilindri po kojima se sklizu, pa i nacin razrade 100% ovisi i izabranim materijalima, nacinu i finoci obrade cilindara u samoj tvornici itd.

 

Za mene moja metoda radi 1000% ispravno.

Link to comment
Share on other sites

Evo kako proizvodac blokova preporucava...

 

http://www.cosworth-europe.co.uk/techinfo/nissan-vq35/KK3879_20000067_short_block.pdf

 

Stranica 3...

 

 

Engine Break-in

 

During the break-in process, we recommend you keep the engine speed below 4000 rpm. If break-in is to

be conducted on the street, then drive the vehicle at various loads, speeds, and throttle positions while

keeping engine speeds below 4000 rpm for approximately 1000 miles or 1660 kilometers. The longer the

engine is broken in, the better your results. If breaking your engine in on an engine dynamometer, follow

the break in procedure detailed below. You can use the guideline for a chassis dynamometer as well, but

load readings will differ. If using a chassis dynamometer make sure to keep water temperatures below 95

degrees Celsius and oil temperatures below 110 degrees Celsius.

 

• Run at 2000rpm @ 50-60 lbf-ft. load for 20 minutes

• Run at 3500rpm @ 90-100 lbf-ft. load for 20 minutes

• Run at 4250rpm @ 100-110 lbf-ft. load for 10 minutes

• Run at 4250rpm @ 125-135 lbf-ft. load for 5 minutes

• Run at 5500rpm @ 125-135 lbf-ft. load for 5 minutes

• Run at 5700 rpm @ WOT for 2 minutes

 

During the final break-in stage, the boost should be limited so as not to exceed 350 bhp. Some initial

ECU calibration activity may be required to complete break-in with proper air fuel ratios. After the starting

and idling calibrations have been finalized and the break-in is complete, WOT calibration can be

conducted. The engine should be calibrated to achieve an air fuel ratio rich enough for the type of fuel

you are using. Consult with a professional tuner if you are unsure of what air fuel ratio you should be

running. Boost should be regulated so as not to exceed 450bhp or 400 ft-lb of torque. Once ECU

calibration is complete up to 7000rpm, your short block should be ready for a WOT, full power run

throughout the entire power band.

Link to comment
Share on other sites

Čitao sam jedan interesantan text o razradi, šteta što ga ne mogu pronaći sada da stavim na forum ili da puknem link.

 

Uglavnom, tip je imao tri ista motora za trkaću sezonu.

Jedan je razrađivan na cesti, lagana vožnja prvih par tisuća km.

Drugi je razrađivan na pisti. Tako da je vozilo izaslo na stazu i krenulo sa ~pola gasa i max 4k rpm u zavoje. U zavojima kočenje motorom bez šaltanja u višu da padnu okretaju motora (cooldown). Izlaz iz zavoja gas... nakon xy krugova je motor dobio novo ulje i deri pun gas.

Treći motor je imao opet neku drugaćiju proceduru koje se više ne sjećam.

 

Uglavnom, kroz zezonu se je zapisivalo kojiko je koji motor ulja trošio i nakon sezone svi motori su bili otvoreni. Naj manje ulja je trošio motor koji je razrađen na parcijalnom teretu na pisti (cesti). Isti je bio i naj čišći izunutra.

 

One fore sa prvim paljenjem i radom na minimumu nikako ne igraju dobro.

Link to comment
Share on other sites

Kad sam prije 10 godina razrađivao nove motore na dynou u jednom danu, svi su mislili da sam lud, svi motori su se pokazali bez problema i trošenja ulja, +350HP, korišteni na driftu u ekstremnim uvjetima. Dan danas je ovaj tekst online http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by ZaX
Link to comment
Share on other sites

Kad sam prije 10 godina razrađivao nove motore na dynou u jednom danu, svi su mislili da sam lud, svi motori su se pokazali bez problema i trošenja ulja, +350HP, korišteni na driftu u ekstremnim uvjetima. Dan danas je ovaj tekst online http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

U tom duhu je napisan i moj referentni članak.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...