Jump to content

Simptomi "pretople" svijecice?


Recommended Posts

bpr7es

 

alfa pogledaj u logu kako ti vrijeme ide, tj dal imas rupu u logu. I stavi neki filter na map senzor, jer ovo je smijesno kolko plese PW i sve to.

 

rupa u logu nema, a filter sam imao u planu da ispegla pulseve iz grane (imao sam ga na svom fiatu davno iz tog razloga)

Edited by Alfaludak
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

sve je to ok kada gledas na svijecicu koja je u vakumu. Ali kada je u motoru onda je to druga prica.

Uglavnom marketing.

 

Stvarno si dao znanstveno objašnjenje, nema se kaj reći. :D

 

Iridium je skuplji od platine, a bakar nema smisla ni uspoređivati, i što ga više u elektrodi ima to je svjećica skuplja, nema tu nikakvog marketinga niti čarolije. Ali kad bi zašiljio bakrenu svjećicu kao onu od Iridiuma ne bi ti trajala niti 1000 km.

 

Na zašiljenoj elektrodi polje je jače i u vakuumu i u smjesi benz. para i zraka, nema tu nikakve druge priče.

 

A nisam shvatio ni onu Tominu priču o 2 bara. Ajde da je spomenuo da mu se motor vrti na nekim bijesno visokim okretajima (što fakat bobini i svjećicama može predstavljati problem), ali boost turbine.. :no2:

Link to comment
Share on other sites

Alfa vodi računa da kad ti se smjesa u cilindru ne zapali da će ti lambda očitati lean smjesu. Znači ako auto zatroka, puca a znaš da imaš dosta goriva to znači da se nije zapalila smjesa pa lambda to pokaže kao da fali goriva (tj. ima puno zraka).

Gapaj najobičnije NGK svijećice na 0.9mm isključi PWM ako ga koristiš pa provaj - trebalo bi raditi.

Usput prekontroliraj sve spojeve koji idu na MS, pozitivnu starnu, masu pogotovo - uključujuči čvorišta za senzore.

Link to comment
Share on other sites

Otkad LSU4 nesagoreni benzin odnosno missfire vidi kao lean smjesu?! :huh:

 

Doktore NHF ali govorin iz iskustva, ne pričam moglo bi ili je. Radim sa MS-om duže nego ti šta ti znaš šta je standalone, pa znam šta govorin čoviku.

Link to comment
Share on other sites

Otkad LSU4 nesagoreni benzin odnosno missfire vidi kao lean smjesu?! :huh:

 

oduvijek. Jer to je zapravo O2 senzor. I kada se ne zapali smijesa dode puno kisika u auspuh.

Vems ima zastitu za to, pa valjda zato nisi primjetio taj problem.

 

Po mome bi prvo trebalo reset errore resiti, onda dalje ici.

 

BTW ispod 50% DC od 660cc na 0.8bara boosta mi se ne cini kao jako bogata smijesa.

Link to comment
Share on other sites

OK. Zajeb. Kad je missfire, ego će još podebljati smjesu i povećati missfire. Naravno ova sad zna isti detektirati...

 

Nego Peras, možda ti duže mapiraš SA nego ja, ali ja sam PROIZVODIO piggybackove dok ti nisi znao što je piggyback i SA... ;)

Link to comment
Share on other sites

OK. Zajeb. Kad je missfire, ego će još podebljati smjesu i povećati missfire. Naravno ova sad zna isti detektirati...

 

Nego Peras, možda ti duže mapiraš SA nego ja, ali ja sam PROIZVODIO piggybackove dok ti nisi znao što je piggyback i SA... ;)

 

Ne se ljutit, zato san ti i stavija NHF, ja te priznajen ko jebenog elektroničara ali ako san nešto napisa i to ti kažen iz iskustva onda san siguran u to 300%

Link to comment
Share on other sites

2peras: Nemoraš odmah podjebavati. Zajebo sam se... Znam da je poslije missfirea bilo zaljevanje, što je vjerovatno učinio ego lošom korekcijom/detekcijom...

 

Nego da se vratimo na temu... Trebalo bi pregledati kablove svječica (možda predobro vode struju ako su probili), mase, itd... Ožičenje radi strašne probleme...

 

Isto tako, premal zazor svječice, a moguće i prevelik overload bobine (dwell time) može dovesti do missfirea ako to uopće jeste missfire, a ne jednostavno rušenje procesora...

Link to comment
Share on other sites

Dal je benzin vodic ili izolator?

Dal je svejedno dali imas tri put vise benzina izmedu elektroda?

 

Više benzina je samo smanjilo dielektričku konstantu i olakšalo da se iskra pojavi. Mi ovdje pričamo o nečemu upravo suprotnom, a to je da šiljasta svjećica povećava el. polje radi svoje konstrukcije i da se opire padu dielektričke konstante. Jače el. polje će dati jaču iskru u SVIM uvjetima, pa čak i tamo kad svjećica sa slabijim poljem faila.

 

Za usporedbu nije važno kako će se ponašati ISTA svjećica u RAZLIČITIM uvjetima, nego kako će se ponašati RAZLIČITE svjećice u ISTIM uvjetima. Jače polje znači jaču iskru, u svim uvjetima. Jača (deblja i duža) iskra znači bolje paljenje smjese. U nekim zadanim uvjetima razlika u jačini iskre ovisi isključivo o razlici u geometriji iskrišta svjećice, a iridium je tu jedino da osigura trajnost..

 

J.. ga stari, ti nikako da shvatiš da su skuplje stvari u pravilu bolje. One možda nisu toliko bolje koliko su skpulje, ali su definitivno bolje. Ima možda par slučajeva kad to ne vrijedi, ali oni su toliko rijetki da su to samo iznimke koje potvrđuju pravilo..

Link to comment
Share on other sites

2 kova: ovaj put si u zabludi i to velikoj. Imao sam Denso Iridium IK svjećice, plaćene 250 kn/kom (dva seta :doh:) i sve što ti mogu o njima reći je to da su za qurac na boostu većem od 1,5 bar bile. I da, što je veća gustoća smjese u cilindru, to će svjećica teže zapaliti tu smjesu, a vjerojatnost blow out-a iskre je sve veća. U tim uvjetima su te tvoje ultra zašiljene iridiumke upravo zakazale.

Link to comment
Share on other sites

ja imam IK31 na 2,8 bara boosta i ti po obicaju pricas gluposti.
Da, ja sam poznat po tome da pričam gluposti :thumbsup:. Usput, tih 2,8 bara je na tvom autu? Kad se to može doći vidjeti?

 

Ovo te netko brutalno oženio...toliko ni Denso Iridium Tough (VK) svjećice ne koštaju. :P

Toliko su koštale prije par godina u Veleprometu. Koliko danas koštaju BMK jer ne valjaju za ono što meni treba.

 

 

 

I jedno pitanje za sve, koji materijal je bolji el. vodič, iridium ili bakar?

Link to comment
Share on other sites

Alfa vodi računa da kad ti se smjesa u cilindru ne zapali da će ti lambda očitati lean smjesu. Znači ako auto zatroka, puca a znaš da imaš dosta goriva to znači da se nije zapalila smjesa pa lambda to pokaže kao da fali goriva (tj. ima puno zraka).

Gapaj najobičnije NGK svijećice na 0.9mm isključi PWM ako ga koristiš pa provaj - trebalo bi raditi.

Usput prekontroliraj sve spojeve koji idu na MS, pozitivnu starnu, masu pogotovo - uključujuči čvorišta za senzore.

 

Vidis u onoj slici loga da jednostavno smjesa ode u lean sto jasno pokazuje da se desi rich missfire

Probat cu iskljuciti PWM pa probati, a svijecice sam gapao na autocesti i kad je auto stajao tih 10 minuta - ohladio se i prvo boostanje bez problema, a kasnije opet ista stvar.

Ali zasto je svijecica bijela??

 

oduvijek. Jer to je zapravo O2 senzor. I kada se ne zapali smijesa dode puno kisika u auspuh.

Vems ima zastitu za to, pa valjda zato nisi primjetio taj problem.

 

Po mome bi prvo trebalo reset errore resiti, onda dalje ici.

 

BTW ispod 50% DC od 660cc na 0.8bara boosta mi se ne cini kao jako bogata smijesa.

 

Reset se desi nekih 0,2 sekunde NAKON missfirea, vidis u onoj slici loga koji je MAX boost bio i DC, sa tim da je smjesa 10:1 bila

CR je oko 9.2:1 i 8v glava, na 6000 pada VE i to drasticno a da ne kazem kako pada na 7000

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Announcements


×
×
  • Create New...